În tot ce facem, oferim servicii aplicate, transparente şi de încredere

Acasă > Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal

Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal

Aceasta Politica de Confidentialitate („Politica”) descrie modul in care Fine Law | Patrascanu si Asociatii colecteaza, foloseste, comunica datele cu caracter personal (in continuare „datele personale” sau „datele”) pe care dumneavoastra ni le oferiti precum si datele personale pe care le colectam in cursul prestarii activitatii noastre zilnice precum si prin intermediul paginii noastre de internet.

Sediul nostru social este in Strada Barbu Delavrancea, nr. 5, Etajul 1, Apartament 4, Sector 1, Bucuresti.

Putem revizui aceasta Politica in orice moment prin modificarea acestei pagini. Ne asteptam sa verificati din cand in cand aceasta pagina pentru a observa orice schimbari pe care le facem, deoarece ele sunt obligatorii pentru dvs.

Politica descrie:

  1. Datele pe care le colectam
  2. Cum folosim datele pe care le colectam
  3. Cum impartasim datele cu terte parti
  4. Pastrarea datelor si a securitatii datelor
  5. Alegerile si drepturile dumneavoastra
  6. Cum sa ne contactati si alte informatii importante

 

  1. Datele pe care le colectam si sursele din care primim aceste date

"Date personale" reprezinta orice informatie care poate fi utilizata pentru a va identifica sau cu ajutorul careia va putem contacta si pe care o avem in posesia sau controlul nostru.

Vom colecta si procesa urmatoarele date personale despre dumneavoastra:

Date pe care ni le furnizati

Vom procesa datele personale pe care ni le furnizati, inclusiv atunci cand ne trimiteti un e-mail sau ne contactati prin diferite canale, dupa cum urmeaza:

  • Inscrierea pentru servicii pe site-ul nostru: atunci cand va inscrieti pentru buletine informative, webinarii, evenimente sau obtineti servicii juridice de la noi sau cand ne contactati cu intrebari sau raspundeti la comunicarile noastre, datele personale pe care le furnizati pot include numele dumneavoastra complet, numarul de telefon, adresa de e-mail si continutul, data si ora corespondentei dumneavoastra prin e-mail si informatii despre angajator sau compania dumneavoastra;
  • In legatura cu furnizarea de servicii juridice: daca sunteti client al Fine law | Patrascanu si Asociatii, ne veti furniza date personale in momentul in care dumneavoastra sau compania pe care o reprezentati devine clientul nostru. Daca nu sunteti client, va putem colecta sau primi datele personale deoarece sunteti implicat intr-unul dintre proiectele clientilor nostri.
  • Cerere de recrutare/angajare: atunci cand aplicati pentru o pozitie disponibila in cadrul societatii noastre, ne puteti furniza numele complet, data nasterii, nationalitatea, date despre educatie si calificare, sexul, CV-ul, fotografia, detaliile pasaportului si/sau ale cartii de identitate, starea civila, adresa de domiciliu si numarul de telefon precum si alte informatii existente in cererea dumneavoastra.

Date pe care le obtinem in momentul in care vizitati site-ul nostru

Vom colecta, de asemenea, date in momentul in care utilizati serviciile noastre. Utilizam diverse tehnologii pentru a colecta si a stoca date atunci cand vizitati site-ul nostru. Putem, de exemplu, sa colectam date despre tipul de dispozitiv pe care il utilizati pentru a accesa site-ul web, adresa IP si locatia geografica, sistemul de operare si versiunea, tipul de browser, continutul pe care il vizualizati si functiile pe care le accesati pe site, termenii de cautare pe care ii introduceti pe site-urile noastre.

Date pe care le obtinem din alte surse

  • Daca aplicati pentru o pozitie in cadrul societatii noastre, putem colecta date personale referitoare la ocuparea fortei de munca, calificari si educatie din trecut, opinii ale unor terte parti despre dumneavoastra, istoricul angajarilor anterioare si alte detalii despre dumneavoastra, care ne vor fi furnizate de o terta parte care furnizeaza background screening pentru noi.
  • In cazul in care colectam sau primim datele personale in contextul furnizarii serviciilor noastre juridice, este posibil sa primim informatii de la terte parti, cum ar fi angajatorul dumneavoastra, alti parteneri care au legatura cu serviciile pe care le furnizam si alte persoane, cum ar fi autoritatile de reglementare. Aceste informatii ar putea include numele dumneavoastra, datele de contact, datele de angajare si alte informatii relevante pentru serviciile juridice pe care le furnizam clientilor nostri.

 

  1. Cum folosim datele pe care le colectam

Putem folosi aceste date in urmatoarele moduri:

  1. Pentru oferirea serviciilor juridice clientilor nostri;
  2. Pentru a ne angaja in activitati de marketing si de dezvoltare a afacerilor in legatura cu serviciile noastre juridice. Aceasta poate include trimiterea de buletine de stiri, actualizari legale, comunicari de marketing si alte informatii care ar putea fi de interes pentru dumneavoastra;
  3. In cazul in care ati aplicat pentru un post vacant in cadrul societatii noastre, pentru revizuirea si procesarea aplicatiei dumneavoastra;
  4. Pentru a respecta obligatiile legale si de reglementare pe care trebuie sa le indeplinim;
  5. Pentru a ne stabili, exercita sau apara derepturile legale sau in scopul desfasurarii unei proceduri judiciare
  6. Pentru a inregistra si monitoriza utilizarea site-ului nostru sau a celorlalte servicii online pentru scopurile noastre de afaceri, care pot include analiza utilizarii, masurarea performantei site-ului si generarea rapoartelor de marketing
  7. Pentru interesele noastre legitime de afaceri, cum ar fi cercetarea si analiza afacerilor, gestionarea functionarii site-ului web si a afacerii noastre;
  8. Pentru a examina orice reclamatii sau intrbari pe care le puteti avea;
  9. Pentru a preveni si a retalia impotriva potentialelor activitati de frauda.

De asemenea, putem colecta, procesa si distribui orice statistici pe baza unei procesari a datelor detinute de noi, cu conditia ca nicio persoana sa nu fie identificata din analiza rezultata, iar compilarea, prelucrarea si diseminarea acestor date este permisa prin lege.

Temeiuri pentru utilizarea datelor dumneavoastra

Ne bazam pe urmatoarele temeiuri legale pentru a procesa detele personale, si anume:

  • Consimtamant - este posibil sa avem nevoie de consimtamantul dumneavoastra pentru a va folosi datele personale. Va puteti retrage consimtamantul contactand-ne la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ;
  • Executarea unui contract - este posibil sa trebuiasca sa colectam si sa folosim datele personale pentru a incheia un contract cu dumneavoastra sau pentru a ne indeplini obligatiile care decurg din contractul incheiat cu dumneavoastra;
  • Interes legitim - putem folosi datele personale pentru interesele noastre legitime;
  • Respectarea legilor sau regulamentelor - putem folosi datele personale, daca este necesar, pentru a ne conforma prevederilor legislatiei/reglementarii aplicabile

 

  1. Cum impartasim datele cu terte parti

Este posibil sa comunicam datele personale in afara Societatii. Acest lucru poate include:

  • Agenti / furnizori terti sau contractori, legati de obligatiile de confidentialitate, in legatura cu prelucrarea datelor personale in scopurile descrise in aceasta Politica. Aceasta poate include, dar nu se limiteaza la furnizorii de servicii IT si de comunicatii.
  • Terte parti esentiale pentru prestarea serviciilor juridice pe care le furnizam. Acestea pot include, dar nu se limiteaza la furnizori de servicii profesionale, autoritati de reglementare, institutii guvernamentale, burse de valori.
  • In masura in care acest lucru este impus de lege, de exemplu, daca suntem obligati sa dezvaluim datele personale pentru a respecta orice obligatie legala.

Atunci cand transferam datele personale in afara Europei, ne asiguram ca acestea sunt protejate si transferate intr-o maniera compatibila cu cerintele legale aplicabile protectiei datelor cu caracter personal. Acest lucru se poate face in diferite moduri, precum:

  • Tara in care furnizam datele cu caracter personal este agreata de Comisia Europeana;
  • Destinatarul datelor personale a semnat un contract ale carui clauze sunt aprobate de catre Comisia Europeana, obligand astfel destinatarul sa protejeze datele cu caracter personal;
  • in cazul in care destinatarul este situat in SUA, acesta este un membru certificat al Scutului de Confidentialitate UE – SUA;

In alte circumstante, legea ne poate permite sa transferam in alt mod datele personale in afara Europei. Cu toate acestea, orice transfer de date personale se va face in conformitate cu legislatia aplicabila protectiei datelor.

Pentru a obtine mai multe detalii cu privire la protectia acordata datelor personale atunci cand acestea sunt transferate in afara Europei, nu ezitati sa ne contactati.

 

  1. Pastrarea si securitatea datelor

Termenul pentru care pastram datele cu caracter personal poate varia si depinde, in principal, de:

  • scopul pentru care folosim datele personale – vom fi nevoiti sa pastram datele personale cat timp este necesar pentru indeplinirea scopului;
  • obligatiile legale - legile sau reglementarile pot stabili o perioada minima pentru care trebuie sa pastram datele cu caracter personal.

Ne vom asigura ca datele personale pe care le detinem sunt supuse unor masuri de securitate adecvate.

 

  1. Alegerile si drepturile dumneavoastra

In calitate de persoana vizata, aveti o serie de drepturi in ceea ce priveste datele cu caracter personal pe care le detinem si puteti exercita aceste drepturi contactandu-ne la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Aceste drepturi includ:

  • Obtinerea de informatii cu privire la procesul prelucrarii datelor personale si dreptul a avea acces la aceste date personale;
  • Retineti ca pot exista circumstante in care avem dreptul sa refuzam cererile de acces la copii ale datelor personale. In special, informatiile care fac obiectul secretului profesional nu vor fi divulgate altor persoane decat clientilor nostri.
  • Solicitarea corectarii datelor personale, in cazul in care sunt inexacte sau incomplete;
  • Solicitarea ca in anumite circumstante sa va stergem datele personale. Retineti ca este posibil sa existe circumstante in care ne cereti sa stergem datele personale, dar, conform legii, putem fi indreptatiti sa le pastram.
  • Obiectand si solicitand ca noi sa restrictionam prelucrarea datelor personale in anumite circumstante. Din nou, pot exista circumstante in care obiectati sau ne cereti sa restrictionam prelucrarea datelor personale, dar, conform legii, putem fi indreptatiti sa refuzam aceasta solicitare.
  • In anumite circumstante, primirea unor date personale intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si / sau solicitarea transmiterii acestor date unei terte parti in cazul in care acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic. Retineti ca acest drept se aplica numai datelor personale pe care ni le-ati furnizat.
  • Retragerea consimtamantului, desi, in anumite circumstante, este posibil sa continuam procesarea acestor date fara consimtamantul dumneavoastra daca avem un alt temei legitim pentru acest lucru (altul decat consimtamantul).
  • Depunerea unei plangeri la autoritatea relevanta pentru protectia datelor, in cazul in care considerati ca vreunul dintre drepturile dumneavoastra a fost incalcat de catre Fine Law.

 

  1. Cum ne puteti contacta

Daca doriti informatii suplimentare despre colectarea, utilizarea, dezvaluirea, transferul sau prelucrareadatelor personale sau exercitarea oricaruia dintre drepturile enumerate mai sus, va rugam sa ne contactati. Puteti face acest lucru scriindu-ne la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..