07 Octombrie 2014 / Scris de PATRASCANU IULIAN / Imprimaţi articolul
Clienții au nevoie de mai multe organisme care sa îi apere în relația cu băncile, Protecția Consumatorului ar trebui să aibă competențe mult mai ample, iar sprijinul unui consultant juridic specializat la semnarea contractelor bancare poate scăpa debitorii de multă bătaie de cap - sunt principalele învățăminte despre care Iulian Pătrășcanu, Managing Partner al firmei de avocatură Fine Law- Pătrășcanu &Asociații, crede că pot fi trase în urma conflictului iscat între bănci și clienți în ultimele luni.
Pentru a citi întregul articol, urmați link-ul de mai jos
http://www.dailybusiness.ro/stiri-finante-banci/bancherii-au-in-spate-o-armata-de-consultanti-clientul-cel-mult-o-facultate-cum-poate-echilibra-duelul-un-avocat-de-familie-49511/
Recomandaţi articolul pe