27 Mai 2015 / Scris de PATRASCANU IULIAN / Imprimaţi articolul
Conformitatea juridică poate fi definită ca respectarea de către o societate a legislației relevante, a reglementărilor și politicilor corporatiste. Programele de conformitate au menirea să prevină și să detecteze abaterile și să ofere garanția că activitățile de natură corporatistă respectă toate legile, reglementările aplicabile și celelalte politici corporatiste.
Rolul programului de conformitate este să revizuiască documentele întocmite, să evidențieze aspectele de neconformitate, să aducă la cunoștința persoanelor cu putere decizională consecințele nerespectării prevederilor legale și să se asigure că personalul de execuție cunoaște regulile ce urmează a fi aplicate pentru asigurarea conformității cu dispozițiile legale.
Continutul intregului articol se regaseste in fisierul PDF atasat
Sursa: Manual de Bune Practici în Managementul Resurselor Umane, Ediția a II-a, 2011. Editat de HR Club
Recomandaţi articolul pe